Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De Pvda, G.L en D66 zijn tegen het padoverbod omdat het verbod niet effectief genoeg is. Doen ze deze uitstpraak om meer zetels te halen?

http://www.nu.nl/algemeen/2102010/kabinet-houdt-vast-paddoverbod.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
647
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je, ik heb géén idee.
Dat eeuwige gepiep om softdrugs moeten ze verbieden! Laten ze 'ns gaan nadenken over alcoholproblemen! We hebben genoeg alcoholisten in NL om zorgen om te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@wijdan
Daarom gebruik ik beide, dan mis ik in ieder geval nix.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

dit zijn precies de patijen die het falen van de multiculturele samenleving en hun aandeel daarin nooit hebben willen toegeven. bij het gedogen van softdrugs hebben ze net zo'n tunnelvisie en starre houding op hun gelijk als bovengenoemde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat hele paddoverbod is een lachertje. Als je een PADdo Puntig kaalkopje Psilocybe semilanceata in je tuin tegenkomt, ga je hem dan deadtraPPen?

Toegevoegd na 2 minuten:
edit:!

*anders vraag antwoord niet is*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik denk het niet. Zou ook niet slim zijn, als de doelgroep inderdaad goed aan de paddo's gaat is het nog maar de vraag of ze de weg naar het stemhokje nog weten te vinden en zo ja, of ze dan nog helder genoeg zijn diegenen op de lijst te vinden die verantwoordelijk waren voor het feit dat ze zoveel paddo's mogen hebben als ze willen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bedoelt dat het verbod niet effectief genoeg is om drugtoeristen weg te houden, dan lijkt me dat inderdaad kloppen.
Maar ten eerste zijn paddo's volgens mij niet verboden om drugstoeristen uit Nederland te houden, of dat is door klink als klein zak excuusje aangedragen. Welke duitser komt er nou naar Nederland om paddo's te halen terwijl ze een heel Schwarzwald vol hebben staan. Nee Klink (en alle gekke christenen) vonden paddo's enge gevaarlijke dingen, dús moesten ze verboden worden.
Je schiet alleen met zo'n verbod helemaal niets op, want het is al zo'n margeproduct, en de mensen die het gebruiken weten het toch wel te vinden. Het is net zoiets als het verbod op absinth. Relatief ongevaarlijk spul, bijna niemand gebruikt het, maar toch had 't een negatief imago, dus moeten bepaalde mensen er niks van hebben.

Ik was ook allang kwaad op Klink dat ie zonder goede argumenten (alleen een gekke aanleiding van 2 mensen die allang gek waren voordat ze een paddo hadden gebruikt) zomaar iets verbiedt. En het zou kunnen dat het is om meer zetels te halen, maar aan de andere kant hebben PvdA, GL en D66 gewoon gelijk. En volgens mij is meer zetels halen ook gewoon een vorm van gelijk krijgen.

Toegevoegd na 29 seconden:
Dat wil overigens niet zeggen dat ik dáárom op D66 stem. Ik ben alleen blij dat ze het ook in deze kwestie bij het rechte eind hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding