Er is erg bezuinigd op het leger de laatste tijd. Ik wil later misschien militair verpleegkundige worden. Zijn er nog perspectieven voor mij?

Studeer nu hbo-v.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zorg is niet crisisgevoelig er is altijd vraag na en er komt door de vergrijzing een groot tekort, dus geen zorgen
12 jaar geleden
Zolang er militairen zullen zijn ,zolang zijn er ook verpleegkundigen nodig om ze weer op te lappen. Dus Ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zeker nog wel perspectieven in de militaire zorg-eenheden, hier blijft denk ik wel vraag naar. (je bent dan ook makkelijker in te zetten bij zogenoemde civiele missies, die worden geloof ik wel 'blijvend' ondersteund.
Probeer je alleen niet bij de Johannes Postkazerne in Havelte aan te melden, daar vliegen binnenkort erg veel verpleegkundigen de deur uit (zo ook mijn achterbuurvrouw) :)