Boodschappen geert wilders

Ik vroeg me af, wie doet de boodschappen voor ons geertje? En kleding kopen etc.
Want ik neem aan omdat hij bedreigt word hij niet zelf alleen kan winkelen. Doet zijn vrouw dit voor hem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Via internet, postorders, Albert Heijn (thuisbezorgservice)
of ze begeleiden hem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indd online winkelen
Undercover de straat op met beveiliging

Dat blonde geverfde haar is misschien wel een pruik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna al je boodschappen kan je online doen tegenwoordig. Maar hij kan ook incognito gaan winkelen of ergens in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

In een artikel van distrifood.nl staat:
'PVV-leider Geert Wilders droomt ervan om zonder beveiliging boodschappen te kunnen doen bij Albert Heijn.'

Aldus het antwoord op uw vraag!