Waar bieden ze de goedkoopste optie om klasiekaal je MBO-2 Nederlands te halen?

Een collega van me komt uit het oost-blok. Zij is nu 3 jaar met haar man en kinderen in Nederland. Momenteel heeft zij een verblijf status. Graag wil ze beter Nederlands leren spreken. Haar Mbo2 halen om zo doende Nederlander te worden. Wie o Wie kan me een antwoord op me vraag geven, zodat we deze hardwerkende vrouw kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je bedoelt NT2 denk ik? Vraag in je gemeente of er cursussen gegeven worden, Of informeer bij de bibliotheek, die weten vaak ook wel of en waar er in een gemeente taalcursussen gegeven worden
anneliez