Kent iemand dit werk, de maker etc. ?

Het is zo te zien een litho, naam is wel te lezen, maar de nummering is vaag.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Kennen doe ik het niet, maar ik ben wel goed in googelen. De maakster heet Pamela Suran. Het is een Bijbels tafereel, naar de tekst in Jesaja 62 vers 4-5: "Men noemt je niet langer Verlatene en je land niet langer Troosteloos oord, maar je zult heten Mijn verlangen en je land Mijn bruid. Want de HEER verlangt naar jou en je land wordt ten huwelijk genomen. Zoals een jongeman een meisje tot vrouw neemt, zo zullen jouw zonen jou ten huwelijk nemen, en zoals de bruidegom zich verheugt over zijn bruid, zo zal je God zich over jou verheugen".
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank, daar zijn we veel verder mee gekomen. PERFECT!