hoe maak je de kleur bordeaux?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
25.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zou proberen met rood en bruin
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik zou beginnen met het planten van de juiste druiven op de juiste plek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kleur

Het beste antwoord

Door een klein beetje zwart aan rood toe te voegen, doe dat eerst een klein beetje, als dat te weinig is doe je er wat bij, totdat je de juiste kleur hebt, als je je bordeaux iets paarser wilt hebben, dan kun je er nog een druppel blauw aan toevoegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
wat voor zwart en rood
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rood rood, dus rood zonder oranje of roze gloed. Echt zwart, dus geen blauw zwart, tenzij je een paarsrode bordeaux wil bereiken.
ronron1212
10 jaar geleden
Ja je meent het maar wat voor spul heb je het over?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ha ha, het balletje valt! Nee ik heb het niet over wijn, of de plaats Bordeaux, maar over de kleur Bordeaux, ik heb het over verf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja ik ook