Hoe heet een schilder die fabrieken en industriele landschappen schildert en ca 15 jaar geleden een expositie had hierover?

Het gaat om een schilder die in expressive kleuren fabrieken en fabrieksgebouwen schilderde (met veel oranje en rood als ik het me goed herinner).

Hij had ca 15 jaar geleden een expositie in Rotterdam.

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.vvnk.nl/kunstenaars_fabrieken.php
Antoni
11 jaar geleden
Als je weet in welk museum of in welke galerie hij in Rotterdam een expositie had, kan je misschien bij dat museum of die galerie informeren naar de naam van die kunstenaar.

Antwoorden (1)

Is het misschien Deborah Brown? http://deborahbrownfineart.com/new.html
Weet je misschien in welk museum of galerie hij/zij heeft geëxposeerd in Rotterdam?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Summo
11 jaar geleden
Dank voor je moeite maar, nee deze is het niet, ik weet vrijwel zeker dat het een man was, en als ik moet gokken zou ik zeggen, het was in de Kunsthal
Het was eigenlijk niet echt abstract, het waren hele herkenbare gebouwen alleen de kleuren waren wat sinister
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehm..Arie Schippers?