Ik zoek een konijn, waar snoepjes in kunnen.

In de vorm van een konijn of waar een konijn opstaat.

1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit mijn konijn komen wel dropjes, maar of je er ook snoepjes in kan drukken heb ik nooit geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn het geen keuteltjes van drop die naar cognac smaken, zoals bezongen in een carnavalsliedje?
Ach... die zijn al op!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je als een PINATA .... (mexicaans speelgoed beest met snoep inhoud) ?

Het beste antwoord

POT - KONIJN / PRIJS PER STUK
Informatie: IJZER - GEEL
Artikelnummer: 01270102
Verkoopadviesprijs: € 5,10 H72308
Gewicht: 0.00 kg
Afmetingen: 23.0cm x 7.0cm x 26.0cm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
leuk! Dank je!

Andere antwoorden (6)

Neem contact op met een preparateur en maak je wens kenbaar.

Als hij een goed vakman is kan hij zeker een oplossing voor je bedenken en vormgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet 1-2-3 kunnen vinden op Google...

Idee: zijn er spaarpotten te vinden in vorm van konijn? Eventueel opening groter maken om snoepjes erin te kunnen stoppen.
Heb je al bij speelgoedwinkels gekeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede banketbakker kan paashazen (of konijnen) maken, dus ook wel een op bestelling buiten het seizoen om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van het merk PEZ hebben ze een heleboel konijnen waar snoep in kan. Ik weet alleen niet of je dat bedoeld. (google maar op rabbit PEZ)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn knuffelkonijnen te koop die een opening hebben met een rits erin. Daar zitten dan jonge konijntjes (ook knuffeltjes dus) in. Als je die eruit haalt kun je er snoepjes in doen. En soms heb je die ook te koop met kersenpitvulling die je eruit kunt halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ebay:
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=rabbit+plastic&_sacat=See-All-Categories