wat moet je doen als je je zwembroek verliest in het water

gebeurt het wel een dat je je zwembroek kwijt geraakt?
als je dat al eens overkomen is wil je dan antwoorden
en als dat niet gebeurt is dan schrijf je wat je zou doen
ik heb het nog nooit tegen gekomen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (12)

Opduiken. Net zoals je dat doet met van die plastic ringen bij zwemles. En dan vervolgens weer aandoen. En hopen dat niemand het ziet. ^-^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toevallig heeft mijn zoon dit maandag ook meegemaakt, alleen hij lag in de zee dan is opduiken niet te doen maar ben je in een zwembad dan zoek je onder water even
mijn zoon riep dat hij zijn zwembroek kwijt was en toen hebben we hem een badlaken gegeven en aan de kant heeft hij zijn korte broek aangedaan en is weer gaan zwemmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer opduiken en snel aandoen voordat iemand merkt dat je geen broek aanhad. Zijn een paar grappenmakers er met je broek vandoor gegaan of kan je je broek niet meer vinden, blijf dan wachten tot iedereen weg is of totdat er bijna niemand meer is en ren zo snel als je kan naar je kleedhokje.

Voor de mensen zonder gène lijkt het me niet zo moeilijk om te bedenken om gewoon in een vol zwembad terug te wandelen naar je hokje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je samen met iemand anders bent, kan je natuurlijk vragen of diegene een badlaken of je broek (''gewone'' broek) haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg bij het verlaten van het water dat de aandacht op iets anders gevestigd wordt dan je plotselinge naaktheid. Doe een experimenteel dansje en verleg daarbij de aandacht naar je bovenlijf.

Niemand zal het doorhebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wacht geduldig en onder de veilige privacy van het water totdat het donker wordt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal ben je niet helemaal alleen naar het strand of zwembad,.
ik zou in het water proberen om iemand van mijn vrienden of fam te waarschuwen, en dan vragen of ze even een handdoek voor mij willen pakken.

als ik in het zwembad geen bekende bij me heb dan denk ik dat je ook wel even een badmeester kan vragen om een handoek of zo,.

en ben ik alleen op een strand dan zou ik gewoon rustig naar mijn plek lopen, op een strand lopen wel vaker mensen naakt in het water,
13 jaar geleden
Niks bijzonders: gewoon met je handen je zaakje bedekken en naar je handdoek lopen. Zo belachelijk zijn een paar billen niet. Als je 18 bent en het gebeurt je, dan weet je zeker dat een groot aantal mensen geïnteresseerd zullen toekijken, Maar als je jonger of veel ouder bent dan zal het niemand interesseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moeder in elk geval NOOIT meer een zwembroek laten breien ; daar zijn die dingen niet voor ontworpen. Een passende zwembroek kopen doet ook wonderen trouwens ; met name die rare boxer-achtige dingen willen nog wel eens achterblijven met het duiken, want ze geven veel te veel weerstand.

Gewoon opduiken en weer aantrekken, en lukt dat niet : gewoon de kant oplopen alsof er NIETS aan de hand is en je broek aanschieten. Als je net doet of het JOU niks kan schelen, zal er geen haan naar kraaien. Mensen hebben meestal meer last van plaatsvervangende schaamte dan van echte schaamte, en in dit geval kun je daar uitstekend gebruik van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon aan iedereen vragen: heb je soms mijn zwembroek gezien?

En als niemand hem gezien heeft, haal je in het kluisje je onderbroek, en zwem je daarin verder. Die zwembroek komt later vast wel ergens boven water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je je zwembroek niet kunt vinden is het enigste wat je kan doen toch zo snel mogelijk naar de kleed kamers toe gaan want mensen gaan het toch wel zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon even een vriend bellen, of zat de telefoon in je zwembroek? dan maar eerlijk voor je geslacht uitkomen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even je meest (goedbedoeld hoor) onverschillige kop opzetten. Hand voor je dingetje en gewoon uit de zee lopen.
Grif zijn mensen het zo weer vergeten............... of niet!

In het zwembad kan je hem opduiken (als je geluk hebt)