Statische modellen zijn om tentoon te stellen, voor de sier.
RC modellen zijn radiografisch bestuurde modellen, om mee te spelen (varen in dit geval).
2 jaar geleden
bijna elk model kan als beide gebouwd worden.
Als hij echter als Statisch gemaakt is zal het bijna ondoenlijk zijn hem om te bouwen naar RC.
Er zijn zat enorm mooie RC die ook statisch tentoongesteld kunnen worden.