Zijn er omkleedmogelijkheden bij strand Horst?

Ik en een vriendin willen na een buitenrit naar strand horst gaan zwemmen. We vroegen ons af als je hier ergens kon omkleden in zwemkleding in plaats van paardrijkleding.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Ja. Op het grote grasveld staan sanitairgebouwen voor openbaar gebruik. Daarin bevinden zich toiletten en douches en je kunt je erin omkleden.
Toegevoegd op 11 april 2021 13:31: bron
Amadea
3 jaar geleden
Inekez1
3 jaar geleden
De hokjes zijn nu gesloten ivm Corona.
Normaal gesproken wel, maar in verband met Corona zijn de toiletgebouwen met kleedhokjes momenteel gesloten. Afgelopen zomer waren ook de parkeerplaatsen gesloten en waren de stranden dus alleen bereikbaar voor mensen uit de omgeving die lopend of met de fiets komen.
De stranden zijn sowieso verboden voor paarden. Als de parkeerplaats nog gesloten is, kun je er dus ook niet met je auto met paardentrailer terecht.