van welke fabrikant is dit kristal en hoe noemen ze?

Picture for question
3.8K
Pieterke
4 jaar geleden
Lijkt mij Swarosvki kristal. Die hebben hele series van dier- en andere figuurtjes.
Amadea
4 jaar geleden
Alleen heeft het konijntje van Swarovski geen snorharen en ziet dat er veel meer als glanzend kristal uit. Ik denk dat het namaak is.

Antwoorden (2)

Dit is het bekende konijntje uit swarovski dieren land. Deze fabrikant en slijperij heeft een hele serie van dit soort beestjes. Enkele beestjes uit de serie zijn afgemaakt met snorharen van metaal (konijn en poes).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Nou, ik kan in geen van die links het bewijs vinden dat wat jij stelt zou kloppen....
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@Amadea
Het poesje staat mét metalen snor bij de serie landdieren en het echte swarovski-konijntje met metalen snor staat bij ons in de kast (is wel al van een aantal jaren geleden).
Je moet echter beseffen, dat juist kristal bijzonder moeilijk goed is te fotograferen. Glas en kristal fotograferen en goed belichten zodat het als kristal naar voor komt is iets héél aparts (hoort bij mijn hobby). Dat doe je dus niet zo maar met een telefoontje.
Ik heb ook paar van zulke beeldjes, het is glas uit Tsjechie. Best mooi, maar niet zo duur als Swarowski. Weet eigenlijk niet, of het glas of Tsjechische crystal is.