Via welke website of bron vind ik een gratis amateur acteur?

Ik ben sinds mei wondende in Nederland. Ik wil graag (youtube) filmpjes maken met een amateur acteur over de (grappige / herkenbare) belevingen die ik heb gehad. De bedoeling is dat in de verhalen die persoon en ikzelf in de film voorkomen.
Wie kan mij helpen aan websites of bronnen waar ik amateur acteurs kan vinden die (in eerste instantie gratis) mee willen helpen om deze belevingen te filmen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Je zou contact kunnen opnemen met toneelverenigingen bij jou in de buurt. Google op:
amateurtoneelvereniging [plaatsnaam]
Op een briefje ophangen bij een toneelschool (of de supermarkt…).
Op deze site kun je op amateuracteurs zoeken (Bij opleiding en ervaring):
https://www.acteursspot.nl/acteurs.php
Toegevoegd op 20 oktober 2019 12:22: bron
SimonV