wat is de volgorde van slot marsepeinstein?

ik heb slot marsepeinstein het mysterie van de pakjesmachine deel 1 en deel 2 maar weet niet welke de eerste slot marsepeinstein was er schijnen 5 seizoenen te zijn maar is die deel 1 en 2 dan 1 seizoen? ik zag ook dat er slot marsepeinstein pakjes in gevaar is en welk seizoen is dat dan?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

De volgorde waarin de vijf seizoenen van die Nickelodeon Sinterklaas televisieserie voor de jeugd werd uitgezonden is:

2009: Slot Marsepeinstein & Het Mysterie van de Pakjesmachine
2010: Slot Marsepeinstein & Pakjes In Gevaar; plus de special "De Zak is Zoek"
2011: Slot Marsepeinstein & De Letterkoekjesbrief
2012: Slot Marsepeinstein & De DéjàVu-Chaos
2013: Slot Marsepeinstein & De Pietenacademie

Sinds 2014 is de serie alleen nog op de digitale zender Studio100TV te zien en die kan alleen in België bekeken worden, niet in Nederland.

Pakjes in gevaar was dus het tweede seizoen.
Het mysterie van de pakjesmachine is op 2 dvd-discs uitgebracht, misschien dat je daarom een eerste en tweede deel daarvan hebt?
Amadea