kan je je gewonnen vakantieveilingen aan iemamd anders verkopen zo ja waar??

hallo,Ik woon best ver van de locaties dat 2 van mijn gewonnen veilingen hebben kan ik ze aan iemand anders verkopen/geven die der dichterbij woont? en waar zou dat kunnen, misschien een fb pagina ofzo?please help!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Erna55
6 jaar geleden
Je hebt geboden op een veiling, maar nu vind je het te ver weg . Waarom bied je dan ?

Antwoorden (1)

Bied je aan via bijv marktplaats of speurders.