Je hebt ordners in verschillende diktes. In de dikkere zal ongeveer een pak A 4 bladen in passen, dus 500 vellen. De dunnere is ongeveer de helft.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De 80mm bedoel je hiermee neem ik aan? Ik in ieder geval wel (:
tinus1969
7 jaar geleden
@wimkees; die kreuken verdwijnen waarschijnlijk door het gewicht van het papier ook weer.
De specificatie van Leitz voor een ordner met een rugbreedte van 52mm is 350 vel.