Wat zijn goede kwaliteit handletter pennen?

Ik ben op zoek naar handletter pennen, maar dan wel goede kwaliteit. Het liefst niet te duur natuurlijk :). Is dit wat: https://goo.gl/Wwaoj0 ?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi!

Ik doe zelf ook aan handlettering en ja, de pennen in het plaatje zijn goed te gebruiken.

Bij de Action heb ik in elkgeval, wat goede zwarte fineliners gevonden en een zwarte waterbrush, als je niet weet wat het is: je kan er hele mooie dingen mee maken haha

Veel succes en plezier met handletteren!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke water brushpen heeft u gevonden?