Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een luna park muntjesschuiver kopen?

Aangezien ik op kermissen vaak uren rondhang in lunaparken aan de muntjesschuivers (en soms ook grijpmachines), en het enkel het spel is dat me interesseert (de prijs is gewoon een leuk extraatje), dacht ik dat het waarschijnlijk uiteindelijk goedkoper uitkomt om gewoon zo'n machine aan te schaffen dan er telkens tientallen euros aan uit te geven op de kermis.

Ik heb al wat gekeken op marktplaats maar daar staan er zo goed als geen op. Is er een andere plaats waar ik deze kan kopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze worden vaak 'Coindozers' genoemd. Zijn soms op marktplaats te vinden, waaronder bijvoorbeeld onderstaande bron. (Voor de mensen die via Google hier komen, deze advertentie zal waarschijnlijk intussen verlopen zijn) Je zou je geluk ook kunnen proberen via Ebay of simpelweg via Google.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Of als je graag wat ruimte overhoudt, kun je het ook proberen met een wat kleinere variant.
http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-coin-pusher.html
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding