hoe kan je aqha papieren aanvragen?

Ik heb een quarterhorse gekocht zonder quarter papieren waar kan ik die aanvragen? Het is wel een volle quarter

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Als je paard volgens jou een volle quarter horse (American quarter horse) is, dan moet dat in eerste instantie blijken uit de papieren die bij het paard horen.
Heb je die papieren niet, of zijn die niet meer te achterhalen dan moet uit de gegevens van de fokker, die de papieren van de vader en de moeder van jouw paard in bezit heeft, blijken of jouw paard een volle quarter horse is.
Zijn de ouders van uw paard geregistreerd dan kunt u alsnog papieren aanvragen, stuur een e-mail naar askapha@apha.com

Kun je de ouders van jouw quarter horse niet achterhalen of hebben deze ook geen papieren dan is het niet mogelijk alsnog papieren aan te vragen. Dit betekent dat je ook niet kan starten tijdens DPHC-shows als je dat had gewild.

Mijn waarschuwing is nu te laat, maar wil het toch nog even laten horen:
koop nooit!! een paard zonder papieren.

Toegevoegd na 5 minuten:
A Quarter Horse is more than just a horse