Hoe duur kost een bowlingbal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe duur is een bowling? // Hoe veel kost een bowlingbal?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De taalfout daargelaten, het hangt ervan af wat je bereid bent uit te geven aan een bal. Wil je er eentje van het rek of een op maat gemaakte? De ene heb je vanaf een 80 euro de andere betaal je ?????

Het beste antwoord

Bij de meeste bowlingballen zit je toch gauw al rond de honderd euro, als je het even opzoekt zal je snel sites vinden die bowlingballen verkopen voor tussen de 90 en de 120+ euro verkopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het ligt er aan van welk merk je het koopt en waar. bij een winkel waar hele dure merken zijn te koop. er zijn natuurlijk ook winkels waar de ballen wat goed koper zijn, maar vaak ook wat slechter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Het kan vriezen, het kan dooien. Aan dit antwoord heeft een vraagsteller helaas niets. Er is toch wel iets algemeens te zeggen over de prijs (in euro's!) van een bowlingbal? Wat is een normale prijs, hoe duur is de goedkoopste, hoeveel kost de populairste, de meestverkochte, enzovoort? Hij/zij wil echt weten hoeveel euro's hij/zij (minstens) zal moeten betalen voor een gewone bowlingbal. Op die vraag geef je nu geen antwoord.