Welke Rubik's Cube is aan te raden voor beginners?

Ik wil me graag verdiepen in de rubiks kubus, maar ik heb geen idee welke ik het beste kan kopen. Hij moet goed zijn voor een beginner. Wel degelijk dus, en niet te stroef, maar wel voor een goede prijs. Ik vind zelf €10-€15 wel mooi. Ik wil er ook niet een uit China ofzo, gewoon lekker dicht bij huis :)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon de standaard 3x3x3 van Rubik bij de speelgoedwinkel. Dit zijn de beste, en goed voor jaren plezier :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad de 3x3x3 ;) En als je die kunt, dan kun je de 2x2x2 ook meteen.
Wel kan ik deze site aanraden : http://nl.wikibooks.org/wiki/Hoe_een_Rubiks_kubus_op_te_lossen Erg duidelijk!
Veel Succes.

Het beste antwoord

om te beginnen zou ik de meest bekende nemen, de 3x3, verkrijgbaar bij oa Blokker, Bart Smit, Intertoys en andere speelgoedwinkels.
Er zijn ook oplossingen verkrijgbaar van deze versie, http://rubik.tormentil.nl/
uitbreiden naar andere versies zou ik pas doen als je deze goed kunt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt. Zal er gauw een kopen!

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen een pocket cube.
(2x2x2)