Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik goedkope duct tape om te knutselen?

Hallo!
Ik zou graag zelf beginnen knutselen met duct tape, leuke dingen maken zoals in deze tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=xDPM-lktozg
Daarvoor zou ik echter leuke prints en kleurtjes willen gebruiken en niet gewoon de saaie grijze duct tape... Weet iemand toevallig een winkel of webshop waar ik zo'n duct tape kan vinden voor een laag prijsje? (Mag in België of Nederland)
Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
980

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kwam onlangs deze website tegen: www.creatape.com, ik denk dat je daar wel kan vinden wat je nodig hebt! Ik maak zelf portefeuilles met duct tape en die leuke tape is inderdaad niet makkelijk te vinden.. Volgende keer ga ik op die site bestellen denk ik :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die site ziet er inderdaad wel super uit! Helemaal wat ik nodig heb en ook alle benodigdheden zie ik. Hier ga ik zeker alles vinden! Gaffa tape had ik zelf ook al gevonden maar dat was me toch wat te duur… En de Action heeft niet zo een uitgebreid gamma dacht ik, ook vind ik een webshop makkelijker, maar toch bedankt!! ik kijk er al naar uit om met mijn nieuwe hobby te starten! :D

Andere antwoorden (3)

Zelf koop ik Ductape (voor de stichting waar ik werk) bij de Action. Dit is geen kwaliteitsductape en moeilijker af te scheuren, maar wel goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoek eens op gaffa tape, of gaffer tape. Dit is een iets andere soort tape met een andere lijmlaag. Zeer soepel, droogt niet uit, en is te verkrijgen in heel veel kleuren, en in verschillende afwijkende afmetingen (1cm, 5cm, 10cm breed en nog meer).
Ok, is iets duurder maar is ook te verkrijgen op rollen van 25m of langer, waardoor je er lang plezier van hebt.
Je kunt deze bij foutjes ook vaak nog even lostrekken en corrigeren.

Een merknaam is Nichiban, maar er zijn er meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelf koop ik tape altijd bij tapetoko. Dat is goedkoop maar komt wel uit China dus ik weet niet of ze kunnen leveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding