Hoe kan je voorkomen dat loom bands versterven/kapot gaan?

Ik heb een sleutelhanger gemaakt voor aan mijn fietssleutel zoals in http://m.youtube.com/watch?v=veS8TMc83nc (enkel met wat meer rekkertjes eraan).
Ik wil voorkomen dat die kapot gaat door bijvoorbeeld in de zon of in de regen te fietsen.
Hoe kan ik voorkomen dat de rekkertjes kapot gaan?
Koel en donker bewaren is hierbij geen optie.
Zou ik de rekkertjes bijvoorbeeld kunnen behandelen met doorzichtige nagellak of iets ander?
Alle tips zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Dit kun je niet voorkomen. Het zijn nu eenmaal dunnerubberen bandjes, en dat vergaat nogal snel door wisselende weersomstandigheden.

Toegevoegd na 35 seconden:
Dan moet je er een paar als reserve maken, dat je ze kan wisselen als ze minder mooi worden.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, maar je zou het kunnen proberen met nagellak. Maak wel altijd een reserve!

Andere antwoorden (1)

je hebt echte en neppe loom bands de neppe gaan iets sneller kapot als de echte bijv de elastiekje,s van rainbow loom zijn zeer goeie kwaliteit