Zijn pokemonkaarten als deze iets waard?

Oudere kaarten die glimmen aan de binnenkant.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb hier zo'n 15 kaarten van.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou op bv Marktplaats eens kunnen kijken of de kaarten die jij hebt worden aangeboden en zo ja wat ze opbrengen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Glimmende kaarten waren toendertijd (1999) veel duurder dan gewone kaarten. Reken inkoop 5 euro per stuk, tegen 10 cent voor gewone, 15 cent voor betere, en 1 euro voor zeldzame. Echter er zijn van die eerste series (basis, jungle, fossiel) zo ontzettend veel kaarten verkocht, dat er eigenlijk geen echt zeldzame zijn. Op de rommelmarkt worden ze voor 10 cent weggedaan. Als er winkels zijn waar je kan inkopen/ verkopen is wel interessant.
Antoni
9 jaar geleden
Gilles111, op Marktplaats kan je alleen vraagprijzen zien, niet wat aangeboden zaken opbrengen.

Antwoorden (3)

Ja en nee, pokemon is nog steeds een beetje in maar niet zoals het vroeger was, een verzamelaar wil er vast wel wat voor geven, maar probeer die maar es te vinden...
Je kan marktplaats proberen, ibay. Met hoogste mazzel vind je een verzamelaar of een verzamelaar jou, maar ga maar vanuit dat het afval is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat ze op dit moment niet heel veel waard zullen zijn. Ik zou ze nog even 20 jaar in de kast laten liggen..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, ze zijn niet echt veel waard.
Wel kan je ze allemaal verkopen op 'Kapaza' of '2dehands' voor 5 euro.
Verzamelaars zijn daar misschien nog geïnteresseerd in.
Vroeger was het een rage en had je ze misschien voor 15 euro kunnen verkopen.