Kan ik een diamantje met fimo bakken in de oven?

Hey, ik heb overlaatst een uil gemaakt uit fimo klei. Maar ik wil graag voor de oogjes een diamantje. Mijn vraag is of ik de uil met het diamantje erin kan bakken in de oven? Of moet ik eerst de uil bakken en dan het diamantje moet oplakken ? Grtjes !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Diamant kan echt wel tegen de temperatuur van de oven, dus dat zal het probleem niet zijn. Of het blijft zitten is wat anders, het zal niet echt vast gaan zitten door het bakken dus je moet het er wel stevig indrukken
anneliez
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Ik heb zomaar het idee dat de vraagsteller het niet over echte diamanten heeft...
Je bedoelt waarschijnlijk Swarovski of ander merk strass steentjes? Die kunnen inderdaad direct in de klei gebakken worden.