Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zit er vaak midden in een bol wol een knoop?

Het is me nu al regelmatig overkomen dat ik aan het haken ben en er dan midden in de bol ineens een knoopje zit waar dan twee stukken draad aan elkaar zitten geknoopt, weet iemand waarom dit is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Omdat het ook in de fabriek gebeurt dat materiaal op raakt. Waar een knoopje zit is de ene draad aan z'n eind gekomen, en begint er een nieuwe rol.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat weet ik niet ik gebruik nooit wol
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
anubisfan 35 als je nooit wol gebruikt, waarom stel je dan deze vraag
Bolletjes wol worden automatisch opgewonden, als de draad op is word we een knoopje gelegd om het bolletje ad te maken en op gewicht te brengen, want alle bolletjes moeten wel t zelfde wegen..en dan tref je idd soms een knoopje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klacht indienen bij de fabrikant, dat kan ook...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien door storing in de machine is de draad meerdere keren gebroken. Zo'n storing kan komen door slechte bediening of door een mechanische storing cq iets met de instelling v/d machine. Meestal worden zulke producten dan weggegooid omdat ze niet meer aan de kwaliteitseisen voldoen, echter is dat nu misschien niet gebeurd. Waarschijnlijk per ongeluk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding