Ja enorm, heb mezelf weleens afgevraagd waar dat aan ligt. Maar volgens mij vind ik het gewoon heel erg leuk om mijn ideeen en wijsheden met de wereld en dan in dit geval met nederland te delen. Ok en ook een heel klein beetje voor de punten. Dat dacht ik niet toen ik eraan begon. Maar dat puntenaantal zien groeien doet toch iets met je.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja nogal, maar het kan ook zeer leerzaam zijn. ALs je veel interesses hebt is dit een heel leuk medium. Duurt overigens wel lang voordat ik een niveau hoger kom ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, het is leerzaam en interessant. Bovendien word je uitgedaagd om meer informatie op te zoeken over onderwerpen die je boeiend vindt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jah! vooral dat je punten krijgt voor het geven van antwoorden en extra punten als je het beste antwoord geeft, maakt het erg verslavend!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, bah! ik heb geen leven meer! :'(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, alleen veel idioten die te veel onjuiste antwoorden geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets is verslavend als je werk er onder lijdt. Ja dus.

:P