Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een blad in Nederland waar ik gratis oproepjes kan laten plaatsen?

Om mijn verzameling uit te breiden ben ik op zoek naar een magazine/blad/tijdschrift waar ik gratis een oproepje kan plaatsen

het liefst een blad wat door heel Nederland gaat

Wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat doen we tegenswurrigs eigenlijk alleen nog on-line. Marktplaats? Gratis op te halen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ditjesendatjes van de Dirk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De Libelle heeft zo'n rubriek, en de Margriet, en 50 plus magazine...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 'Ditjes & Datjes' van Dirk vd Broek supermarkt, ik lees hem vaak en er staan vaak oproepen en bedankjes in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Griel, ik heb al verschillende mailtjes gestuurd naar Ditjes & Datjes, (door de jaren heen) maar op de een of andere manier komt mijn oproepje er steeds niet in, helaas, maar bedankt voor het antwoord
Ook de forums op internet van de bovengenoemde bladen en de flair viva enz kan je een gratis oproep plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heeft de lokale krant ook zo'n pagina. Deze verschijnt volgens mij twee of drie keer per week. En een oproepje op facebook en / of twitter (als je daar tenminste actief bent) wil ook nog wel eens wonderen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding