hoe moet ik m'n apparatuur aansluiten voor m'n opname studio?

Heey,

Ik heb al bijna al m'n apparatuur voor m'n opname studio,
Maar ik weet niet hoe ik alles moet aansluiten,
Kunnen jullie me alvast er mee helpen om te zeggen hoe ik alles moet aansluiten voor als ik al het apparatuur heb.

M.v.g. Bugsbunny

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje onduidelijk, iets meer toelichting zou fijn zijn. Wat heb je al verzameld? En heb je een kamer al geschikt gemaakt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb al een:
-mic,
-speakers,
-koptelefoon,
-keyboard,
-laptop (zit ook FL Studio op),
-mengpaneel,
-plek voor de studio (schuur). en in de studio heb ik al een:
-bank,
-bureau,
-geluidskamer met geluidsabsorberende platen voor de muur. ik heb het al op muziek getest en ik hoor geen geluid uit de geluidskamer komen dus de studio is eigenlijk zelf al klaar alleen moet ik alles nog aansluiten. M.v.g. Bugsbunny.

Antwoorden (1)

Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoeld,
maar de meeste dingen hierover kun je vinden op youtube.
als je fruity loops gebruikt typ je in:
how to connect mic in fl studio,
en dan heb je het waarschijnlijk al.

btw als je echt zieke beats nodig hebt, ik maak die zelf.
luister eens naar":
-Cry just a little
-Opera
-Creepygirl
op deze site:
http://www.myflashstore.net/gekkejohn

ze kosten nog geen 10 euro,
en als je een custom beat wil, stuur me een mailtje met het tempo, de stijl van de beat en welk gevoel je erin wilt hebben (blij, verdrietig, gangster enz.) en ik maak er een speciaal voor jou voor 20 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik wel hoe ik een mic en keyboard kan aansluiten op FL Studio maar zelf weet ik niet echt hoe ik beats moet make want een vriend van mij is ook een DJ en als ik naar zijn beats luister dan merk je het verschil al dat hij al een tijdje bezig is met beats maken en mixen en als ik naar mijn beats luister dan hoor ik zelf ook al dat het niet echt goed is en als ik aan hem vraag of hij een beat voor mij kan maken dan zegt hij jah is goed maar dat vroeg ik ook al een half jaar geleden dus ik verwacht niet van hem een beat.
En die vriend van me zei ook dat ik Fruity Loops moest gebruiken maar hoe krijg ik dat dan want ik doe al heel veel om te proberen uit te vinden hoe ik Fruity Loops kan krijgen en wat maakt Fruity Loops dan zo goed want dat zou ik ook wel willen weten. M.v.g. Bugsbunny.