Waar kan ik een pruikje kopen voor mijn blythe?

Om precies te zijn is het een littlest petshop blythe het hoofd is 3 bij 3 cm en het lichaampje is ong. 6 en een halve cm lang
Dus nu is mijn vraag waar kan ik een pruikje kopen en hoe groot?
Ik wacht op een antwoord
Gr howrse263

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op Internet. En blijkbaar heeft ze maar niet één soort haar, want er zijn nogal wat pruiken te koop.
Prijzig zijn ze wel.....

Ook zijn er links met instructies en materialen te vinden om zelf pruikjes te maken (zie tweede link)

Je schijnt ze trouwens in nogl wat verschillende maten te kunnen krijgen (de poppen) dus het is wel goed opletten......