Kan je een afbeelding op aluminium maken?

Kan je bijvoorbeeld een afbeelding in volledige kleur op een aluminium oppervlak maken? Zo ja, hoe doe je dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de site: http://www.schildersvak.nl/vraagbaak/id61-schilderen-van-aluminium.html is o.a. dit te lezen:

Gewoon aluminium is prima te schilderen met een watergedragen acrylaat verfsysteem, mits goed voorbehandeld door goed schoon te maken en grondig te schuren. Dat schoonmaken en vooral schuren gebeurt vaak niet. De verf laat in dat geval na korte tijd eenvoudig los. (zie verder in bron 1)

Ook kun je foto's op aluminium laten afdrukken. (zie in bron 2)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Ja met viltstiften
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Kan je dat bewijzen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,maar is dat nodig?
Amadea
11 jaar geleden
Kijk, Hoofddorp laat het al zien. Dus is dat een beter antwoord. Iedereen kan wel iets beweren, maar hoe weten wij dan of het waar is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat weet je niet.