waar kan ik het beste een fish board kopen?

Ik wil graag een fish board, toen ik wat jonger was had ik al zo'n ding maar die is in de prullenbak verdwenen. Maar nu wil ik graag een nieuwe kopen maar ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven. Waar kan ik het beste een fish board kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo! Ik heb deze site voor je gevonden gevonden, ze kosten hier maar 25 euro, nou ja, 24,95 dan, maarrr het is betaalbaar!! En in de tekst die erbij staat staat inderdaad dat ze bijna onbetaalbaar zijn, dus ik hoop dat deze site aan je wensen voldoet.

Als je een fishboard skateboard bedoeld uiteraard.

http://www.trendyspeelgoed.nl/Fish-Board-Retro-kunststof-skateboard-p-17056.html