Ik zoek ervaringen over het zijn van vrijwilliger binnen Scouting Nederland , op Landelijk-nivo , terwijl je een vorm van ["ASS"] hebt ???

Toegevoegd na 1 week:
ik ben weggepest vanaf een Landelijk Scouting-Kampeerterrein omdat ik té lastig zou zijn .
(ik chroom niet om kenbaar te maken dat de zg. voorzitter , gene tijd voor mensen met een handicap zou hebben ...... , tevens 2-deKamerlid voor de CDA-fractie >>> een lid van het zg. landelijk-bestuur heeft ook gene tijd gezien dat meneer oa. Prjoct-Manager te Ede is , gemeentelijkproject ; Veluwse Poort .)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ken leidinggevenden bij groepen van scouting nederland die kinderen in hun groep hebben met bepaalde vormen van autisme en binnen die groep prima mee draaien.

Als je bedoelt dat je leidinggevende wilt worden bij een bepaalde groep dan raad ik je aan gewoon contact op te nemen met een groep en vraag om op proef mee te mogen draaien. Leidinggevenden zij altijd welkom en wellicht valt er iets te verzinnen zodat je binnen zo'n groep goed zou kunnen functioneren. Bijvoorbeeld zou je ook een website kunnen bijhouden.

Als je bedoelt dat je uitsluitend iets op landelijk niveau zou willen doen dan kun je het beste contact op nemen met scouting Nederland. Hier kun je trouwens ook je vraag specifiek voorleggen.

https://www.scouting.nl

Toegevoegd na 1 week:
Gezien je toevoeging waarbij je verwijst naar Ger Koopmans die de huidige voorzitter is ben ik bang dat ik je dan weinig hoop kan bieden. De voorzitter heeft natuurlijk heel veel te zeggen. Maar waarom wil je perse iets gaan doen op landelijk niveau. Ik zou gewoon met een plaatselijke afdeling gaan praten en vragen of je niet (met inachtneming van een bepaalde proefperiode) iets kunt gaan doen.

Nu heb ik laatst ergens gelezen dat er een nieuwe landelijkvoorzitter wordt gezocht, zodat Koopmans vermoedelijk gaat aftreden, daar zou je ook nog op kunnen wachten en opnieuw proberen iets op landelijk niveau te kunnen gaan doen.