Waar kan ik een gratis download van een flight simulator spel vinden voor op de pc??

Ik wil graag een flight simulator spel op m'n pc .. Waar kan ik m gratis downloaden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

download eens bittorrent en kijk even op the pirate bay als het een iso bestand is heb je power iso nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flight gear heb ik. Ik vond hem prima. Het is niet het beste en je kan niks vervoeren of heb geen routes je moet gewoon opstijgen met een vliegtuig naar keuze. Je moet wet eerst oefenen voor je het vliegtuig goed kan starten. Je moet dus al die knoppen enzo indrukken. Je kan ook extra vliegtuigen downloaden