Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop je mallen van letter/cijfers?

Ik moet vaak voor school koppen maken, maar dat moet ik met de hand doen en mallen kunnen mij daar wel een handje mee helpen. Alleen ik weet niet waar je het koopt. Ik heb het liefst mallen bij de bijlage, want dan kan ik met verf ook overheen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

hobby of handarbeidwinkels zou mijn eerste gedachte zijn
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Hobbywinkel, maar ook een goede kantoorboekhandel zou ze kunnen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze letterschablonen zijn te koop onder de benaming "kistletters" - verkrijgbaar bij goede kantoorboekhandel of ijzerwarenwinkel.
Kijk anders ook even op internet:
http://www.bestel-verf.nl/product/226/Kistletters_Sjablonen_merkletters_AZ_.html

Grtz. Koos.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag, ben er zelf ook wel eens naar op zoek geweest. Toen ik ze niet meer nodig had heb ik wel eens de tip gehad dat ze te koop waren bij ijzerwarenhandel Breur in Rotterdam. Ook zou je het kunnen proberen bij bedrijven die flightcases leveren. In die branche word het veel gebruikt. Indien je complete woorden wil hebben zou je het kunnen overwegen om ze bij een metaalbedrijf uit te kunnen laten laseren. Echter is dit behoorlijk prijzig.
Het lettertype is in ieder geval "stencil".

Even googelen op het woord sjabloon leverde in ieder geval de onderstaande link op.

Succes.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
ik zie ze zelf wel bij de bouwmarkten liggen (als sticker maar misschien ook wel als mallen, of misschien een ijzer handel, die plaaten zijn vaak van ijzer.. of andere doe het zelf winkels?? had ze van de week daar ergens zien liggen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding