wie weet waar ik voorbeelden kan kopen om glas te graveren

dat zijn grote zwarte vellen met wit opbedrukte voorbeelden die in een map te koop zijn , maar ik weet niet waar , kan iemand mij daarmee helpen waar ik ze wel kan kopen .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google ook eens op plaatjes met zoekwoorden 'glass engraving pattern', die kun je dan zelf uitprinten (kost wel een berg inkt!)

Het beste antwoord

Kun je niet met een dunne watervaste stift een tekening op het glas maken en dan die tekening graveren.

Dan kun je namelijk allerhande tekeningen en kleurplaatvoorbeelden gebruiken.

Kijk o.a. hier
http://glasbewerking.web-log.nl/

Op deze hobbysite is een "set voor beginner" te koop
voor 24,90
1 voorbeeldmap met 12 voorbeelden, uitvoerige handleiding en waardevolle tips. Daarnaast een set gereedschap voor glas graveren bestaande uit: 1 houder voor graveerpen, 2 diamantgraveerpennen, 1 penhouder, 1 graveervoorbeeld en een uitgebreide beschrijving.
http://www.dehobbysite.nl/hobby-glasgraveren-c-3022_214.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inmiddels al in mijn bezit

Andere antwoorden (1)

Hobbywinkels zoals pipoos misschien
anneliez