Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk zelf een 2 gaats perforator te maken? Hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het leuk om dingen zelf te maken, ipv te kopen. En bedankt voor de melding van gaats-gats:)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sla twee grote spijkers door een plankje hout.
Neem eenzelfde stukje hout, maar boor daar 2 gaten in, zodat de spijkers uit het andere plankje erin passen.
Leg het papier op de plank met gaatjes, duw de spijkers erdoor en voila !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zal ik zeker gaan doen, bedankt

Andere antwoorden (3)

Met stalen pennen die je in een houder zet, en een goed veermechanisme. om ze omhoog en omlaag te krijgen zou het, met wat handigheid moeten lukken. Maar ik denk dat je goedkoper klaar bent als je naar de Bruna ofzo gaat
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Ik doe dat als volgt: pak de map waar het in moet en open deze. Druk vervolgens het papier er doorheen en sluit de pinnen weer! Niet netjes, wel effectief!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je gaatjes op een afwijkende plaats van de standaard perforator? Dat is de enige reden die ik kan bedenken om ee eigengemaakte perforator te willen hebben. Ik bezit een leertang, waarmee je bv. een riem een gaatje meer kan geven, het grootste gaatje is zo groot als van een perforator. Op de plekken waar jij gaatjes wil hebben kun je zoiets gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding