zou gaan voor een full hd 1080p led tv.
heb je een mega scherp beeld.
Sony bravia zou ik voor gaan, omdat playstaon ook van sony is, weet je zeker dat het goed werkt en als je het via een hdmi kabeltje aansluit heb je geweldig beeld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een Full HD TV, voor de rest maakt het niet zoveel uit hoe groot, gewoon wat je voorkeur is.

Shops waar je goedkoop TVtjes kunt vinden zijn:

onlineshop.nl en bobshop.nl

Het is natuurlijk nog veel stoerder als je een FullHD beamer hebt, dan kan je het namelijk gigantisch groot op een witte muur/scherm pojecteren.

Heb ik zelf ook ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nice, hoeveel kost zo'n beamer? :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de HD67N is 513,05 euro inclusief verzenden bij Zercom: http://www.zercom.eu/index.php?p=35&c=3481&f=1&h=1&s=1&a=267983
Een pc monitor omdat deze het beeld vaak sneller doorgeeft. Er is een speciaal woord voor maar weet het even niet.