Ga naar je huisarts en vraag om een rustgever. Heb ik gekregen voor mijn auto rijexamen. 2 uur van tevoren innemen en de zenuwen zijn rustig. Je wordt er ook niet slaperig van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb inderdaad iets gekregen bij de huisarts. Ik was erg rustig op het examen ben ben GESLAAGD voor Vaarbewijs 1.

Andere antwoorden (3)

Even een andere vraag, vanaf welke leeftijd mag je je vaarbewijs halen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf 18 jaar mag je een vaarbewijs hebben.
Het voorgeschreven middel is meestal metoprolol, een betablokker.
Deze houdt je hartslag op een kalm niveau en helpt op deze wijze paniek te voorkomen.
Als je de stof goed geleerd hebt en begrijpt is het gemakkelijk.
Vooral de vraag over het weer levert veel punten op.
Het is meestal een vraag met een antwoord die een naderend gevaarlijk weer oplevert (niet verder vertellen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze techniek schijnt goed te werken: Leg het examen van te voren in je gedachten af, compleet met vragen en antwoorden. Herhaal dit regelmatig tot het daadwerkelijke examen.