Ik zoek een patroon om de beer Ollie B. Bommel te kunnen maken?

Wie heeft een patroon van de beer Ollie B. Bommel, zodat ik deze kan maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor patroon? Naaipatroon, borduurpatroon, breipatroon, of nog iets anders?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja idd als je borduurpatroon bedoeld kan ik misschien helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haken, breien naaien, figuurzagen, ministecken, plat of 3 D, knutselen, wat voor patroon zoek je ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ollie B. Bommel is geen Beer, maar een Heer en nog wel één van stand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een "+" voor jou Moolkeesje (zou het de generatiekloof zijn?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vermoed ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Marleen Ik zoek het patroon om een pluche teddybeer te maken van Ollie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een pluche teddybeer ; okee,dat is naaien - dan kan ik je vrees ik niet helpen. En omdat het om een 'merkbeer' gaat , vrees ik ook dat het wellicht niet gaat lukken.
Als iemand die al heeft uitgevogeld, mag je hem niet zomaar verspreiden / verkopen.
Probeer het eens op de hobbydoos ? Daar zitten ook ervaren berennaaisters, en maak je meer kans dan hier.
http://forum.hobbydoos.nl/

Antwoorden (1)

Om u te orienteren kunt u naar Google afbeeldingen gaan.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ook de onderstaande link is nuttig.