sporten met freestyle

hoeveel sporten met free of freestyle bijvoorbeeld freefight en freestyle dance zijn er kun je ze ook allemaal opnoemen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

freestyle bmx
Freestyle kajakken
Freestyle skateboarden
Freestyle snowboarden
Freestyle Skiën
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Freerunning niet te vergeten ;)

*Maar eigenlijk kan je bij elke sport "Freestylen", zelfs met hockey kan je een balletje hoog houden (en natuurlijk met voetbal). Free (vrije) Style, of terwijl gewoon doen wat je wil.

Overigens een beetje een vreemde vraagstelling om er zo veel mogelijk op te noemen, wat heb je er aan dit te weten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn heel veel soorten freestyle je kan ze zelf ook verzinnen!
- Freestyle Jump
- Freestyle schaatsen
- Freestyle Running
- Freestyle snowboarden
- Freestyle Bike
- Freestyle frisbeeen
- Freestyle Waterskien
- Freestyle skien
- Freestyle klimmen
- Freestyle BMX
- Freestyle surfen
- Freestyle Duiken

En er zullen er vast nog veel meer zijn!