Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ivm met mijn hobby borduren ben ik op zoek naar de nummers van het DMC garen behorende bij een geboortetegel die ik nu aan het borduren ben wie helpt

ik ben momenteel een geboortetegel aan het borduren voor een nichtje van me, maar nu is een ander nichtje ook in blijde verwachting en wil ik deze geboortetegel ook voor haar borduren, nu is het echter het geval dat de nummers die meestal bij het garen hoort niet beschreven in de beschrijving van deze geboortegel, jammer want ik ben een groot gebruiker van garen en heb bijna alle kleuren in mijn bezit en wil dit patroontje natuurlijk niet nog een keer aanschaffen als je zoveel garen al in bezit hebt, ik heb al heeeeel veel geboortetegels geborduurd en kwam nu voor de eerste een gekocht borduurwerk tegen waarin niet de nummers van het DMC garen is opgenomen.
Het gaat om vervaco 2002/70.649 het stelt voor,
6 schattige beertjes die een fles vasthouden of erop zitten en in die fles staat de naam SIMON 12-10-2002
Kan iemand mij aan die nummers helpen bij voorbaat al hartstikke bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is wel Engels, maar de nummer sblijven hetzelfde, neem ik aan. Zie link voor en omrekentabel van Vervaco-namen (!) naar DMC-nummers. In de tweede link de vollediger en uit te printen PDF-versie.

In de derde link kun je ook nog een kleurentabel van DMC downloaden, die je anders zou kunnen gebruiken om te kijken welke kleuren je nodig hebt.

En de makkelijkste lijst is wellicht nog wel de laatste nederlands, met namen EN kleuren - al zijn die nooit 100 % natuurlijk op een computer.

Toegevoegd na 27 seconden:
(Sorry, de bronnen zijn door elkaar geraakt; even kijken zelf wat wat is).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding