ik ben 12 jaar en +- 165 cm lang ik wil graag een eenwieler kopen wat is een goed merk en een goede soort voor mij?

Toegevoegd na 1 minuut:
hij moet verstelbaar zijn en hij moet de goede maat zijn en een goede kwaliteit hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb voor mijn 12e verjaardag ook een eenwieler gekregen, dat was er ongeveer zo één als op de site in de bron en hij was ook van dezelfde prijs. Ik zou gewoon zo'n maat nemen, ik denk dat je er wel op past als je hem zo laag mogelijk doet. Als je een kinder-eenwieler neemt heb je een heel klein wiel en moet je dus heel vaak trappen waarbij het denk ik moeilijker is om je evenwicht te bewaren. Ik ben inmiddels wat jaartjes ouder maar pas er nog steeds op, dus het is een goede maat waar je nog heel lang plezier van kan hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou trouwens wel één nemen met normale spaken zoals op het plaatje, niet met plastic spaken (die je meestal bij een speelgoed winkel koopt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb er pas 1 van 30 euro gekocht geloof ik, bij de Lidl. Hij is verstelbaar, maar helaas nog te groot voor mijn dochter, ook al heb ik hem tot minimale lengte afgezaagd. maar zij is dan ook pas 6 ;-)
Ik weet niet wat een goede is, maar als ik een beetje google kosten ze meestal wel boven de 150 euro, en er zal vast wel een reden zijn waarom die zoveel duurder zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
hier hebben ze wel goede, voor niet al te hoge prijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt bij een speelgoedwinkel al vanaf ongeveer 30,00 een eenwieler kopen ze zijn prima om mee te starten. voor de hoogte moet je natuurlijk even goed kijken of deze tot jou hoogte kan worden gezet. als je begint moet je da band een beetje zachter maken dan lukt het beter. je hoeft niet speciaal een merk te nemen deze zijn namelijk erg duur en meer voor professioneel gebruik. succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan heel erg goed op marktplaats kijken, daar heb je ongeveer die lengtes. mijn neefje van 12 heeft er laatst ook een op gekocht: hij is er tevreden mee en hij doet het nog goed. 50 euro heeft hij ervoor betaald.