Hoe vind ik iemand die breimachine les geeft in brabant?

Hoi iedereen,

Een korte tijd geleden is mijn oma overleden. Ik heb haar oude breimachine gekregen, maar heb geen idee hoe deze werkt maar zou dit ontzettend graag willen leren. Het is een passap M201 uit rond de jaren 1950. Ik heb hem schoongemaakt, en alle onderdelen zijn aanwezig en werken, maar ik heb geen flauw idee hoe alles werkt. Met youtube filmpjes kom ik er helaas niet uit. Zijn er winkels die dit doen?
Ik zou het heel graag willen leren zodat ik net zoals mijn oma de mooiste dingen kan gaan maken, en om dit oude beeste nog niet met pensioen te doen.

Alvast bedankt!

-Imke

een jaar geleden
2.5K
Pieterke
een jaar geleden
Je kunt misschien een (gratis) advertentie plaatsen in een huis aan huis blad of een briefje ophangen in een supermarkt of (hobby-) winkel. Misschien heb je ook iets aan de informatie op deze site: https://www.debreislede.nl/.
Pieterke
een jaar geleden
Heb je de handleiding? Zo niet dan kun je hem hier downloaden: https://www.gebruikershandleiding.com/Passap-M201/handleiding-5-537192.html
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Kom via breimachine,startkabel.nl wel wat tegen in Maastricht. Strikks heet het.

Geef als eerste antwoord