Mijn janome borduurmachine geeft de melding "borduurgebied word overschreden, hoe los ik dit op?

Ik heb reeds een janome memory craft 200e aangeschaft voor de hobby, maar als ik mijn eigen ontwerpen wil overzetten en wil maken krijg ik de melding "borduurgebied word overschreden". Ik kan echter nergens vinden wat dit betekend of hoe ik dit kan oplossen.

een jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

In de handleiding van je borduurmachine zul je kunnen lezen hoe groot je borduurgebied maximaal mag zijn. Daarop zul je je ontwerp moeten aanpassen.
een jaar geleden
Amadea
een jaar geleden
Vraagsteller meldt toch dat het niet in de handleiding staat?
SimonV
een jaar geleden
"Borduurgebied wordt overschreden" staat niet in de handleiding.
Maar bij de specificaties van elke borduurmachine moeten de maximale afmetingen van het borduurgebied staan.