Hoe heet een soort metalen stripje om de stof bij elkaar te houden?

Hallo!
Ik ben opzoek naar de metalen uiteinden die riemen hebben. Ik bedoel hiermee niet de gesp, maar de andere kant. Een soort metalen stripje om de stof bij elkaar te houden. Ik kan alleen het alleen nergens vinden. Weet iemand waar ik die kan kopen met evt een linkje?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Pieter
Of weet iemand hoe zo'n stukje officieel heet? Dat vergemakkelijkt het zoeken al een hoop.
Heel erg bedankt al! Alleen kan ik ook nergens de juiste afmetingen vinden, namelijk 35mm...

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Het wordt wel een "end tip" genoemd.
Of ‘belt tip’ of gewoon ‘riemeinde’.