Hoe ontwerp je een shirt met verschillende kleuren?

Ik wil graag een shirt met drie verschillende kleuren:
links zwart, midden rood, rechts groen.
Is het mogelijk om zo'n shirt te laten bedrukken in verschillende kleuren of zo'n shirt te verkrijgen dat 3 verschillende kleuren heeft, zoja; hoe?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

De keren dat ik een bedrukker zag van t shirts, dan deed die dat enkel met het midden van de voorkant van de stof. Dus op je buik. En meestal dan ook enkel nog uit een bepaalde reeks prenten die hij bij zich had. In de zomer zie je er vaak staan op marktjes.

Zelf bedrukken... ik raad het niet aan. De DIY online lijken makkelijk maar leveren vrij vaak mislukte resultaten op.

Als je een beetje handig bent,... van 3 shirts 1 maken.

Als de kleuren wat in elkaar mogen overlopen. Je zou een rood shirt kunnen kiezen en met verf ( batikken of textielverf ) een kant zwart en een kant groen kunnen maken. Nu denk ik maar even luidop, ervaring met dit proces heb ik enkel met rare patronen en door elkaar lopende vlekken en zo. Maar egaal moet mogelijk zijn.

Zwart rood groen vertikaal dat is de vlag van Afganistan.
Dan denk ik dat je misschien eens in de rayon met voetbaltruitjes moet gaan neuzen. Ik merkte dat ze normaal in het rood spelen, maar met elke wereldbeker zie je toch de truitjes weer uitrukken... met wat geluk komen er dan ook met de vlag.

En je kan online ook enkele sites vinden waar je zelfs t chirts kan ontwerpen. Daar kan je misschien ook eens gaan neuzen. Ik heb er twee bekeken maar daar was het ook weer enkel de buik die bedrukt werd. Veel zoekplezier.