hoe kan je dingen vastplakken zonder lijm of plakband?ik wil een papiertje op een kaart plakken?

ik wil een papiertje op een kaart plakken alleen ik heb geen plakband of lijm in huis!!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
14.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Met een nietmachine, als je die hebt. Of met de randjes van een postzegelvelletje. Anders bestaan er nog buren die je wat kan vragen.
Amadea
5 jaar geleden
Er zijn nog winkels open, met name supermarkten. En die verkopen beide.

Antwoorden (4)

met kneedgum
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nu ik zie dat je de vraag in de categorie Textiel en Handwerken hebt geplaatst schiet mij de volgende oplossing te binnen:

Met naald en draad erop vastnaaien. Eventueel eerst met een prikpen gaatjes maken.
5 jaar geleden
wij gingen vroeger onze vliegers aan elkaar plakken met een aardappel die je over had gehouden van de warme maaltijd ,
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ja, dat is 'n goed idee, want ik weet dat je bij 'n bedrijfsvaatwasser, die het water hergebruikt totdat je het verschoond, géén aardappelrestjes op de borden moet laten zitten omdat dan de hele vaat 'n vervelend PLAKlaagje krijgt!
Een ouderwetse lik postzegel of envelop, (plakzegels van bijvoorbeeld AH kan ook) de likrand goed vochtig maken met je tong en dan meteen met het vochtige plakstukje over het stukje papier wrijven dat je wilt vastplakken. En meteen opplakken.

Typex insmeren en vastplakken

Houtlijm

Haargel

Een sticker of plakzegel
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
aanvulling: - nagellak - haarlak - tandpasta -