Kan je, als in een naaipatroon staat: alleen jersey, dit toch met een andere stofsoort maken?

Ik heb namelijk een niet-rekbare stof.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Rieneke1
6 jaar geleden
Ik zou die gok niet wagen denk ik. Om wat voor kledingstuk gaat het?

Het beste antwoord

In de meeste gevallen gaat dat niet omdat het dan bij de oksels of in het kruis (afhankelijk van het doel) gaat trekken. De stof is gekozen in overeenstemming met de maat van het patroon. Ik raad het je ten sterkste af.
Ben zelf een specialist in naaiwerk van allerlei soort, tot en met herenkostuums, dus heb ervaring!
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel voor de reactie: het gaat hier om een jurk, en ik wilde deze in suedine maken. Maar dan ga ik op zoek naar een ander patroon.