Welke verf gebruik je voor beschadigde beeldjes?

De beeldjes van mijn kerststal zijn beschadigd en de kleuren half weg. Met welke verf kan ik mijn beeldjes opknappen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Acrylverf, maar die kleuren zijn vrij fel.
Ikzelf gebruik plakkaatverf, die is goed te mengen tot je de juiste kleur hebt. Maar daarna doe ik over die plaatsen transparante matte lak. Is te koop in heel kleine blikjes bij de hobbywinkel. Dan geeft de kleur niet meer af en is minder kwetsbaar.
5 jaar geleden
Ivana
5 jaar geleden
Mijn kerststal was van mijn ouders en is 70 jaar oud. Ik begrijp dat je er voorzichtig mee om gaat. Succes.